Evil plans

Jag ska ju på cheerdance audition idag egentligen borde jag raka mina ben för dom är lite stubbiga och vassa hårstrån tränger sig fram, sen  fick jag en idé.
Jag ska kavla upp byxbenen så mina kära stubbiga kniv  ben blottas, sen ska jag råka stöta till andra dansare med mina ben så mina hårstrån gör så dom börjar blöda och inte kan vara med längre!
Moahahahahhaahahhahahhahaha

nej då så elak är jag inte, elleeeer?!

nej men allvarligt, jag vågar inte hoppas på för mycket så jag föväntar mig inget och dom som kommer in är dom som coach pauline anser platsa bäst just nu. Fler chanser kommer i sånna fall, men nog jävla ska jag göra mitt bästa för jag vill så jättejättejätte gärna fortsätta med cheerdance.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0