audition gick bajs , känns helt fantastiskt.

audition idag ju, det gick verkligen åt helvete. Saker som jag kan gick jätte dåligt och saker som jag inte kan gick ju då jättejätte dåligt. Jag fattar inte hemma gjorde jag saker så bra, sen kom jag in dit och allt gick bara rent ut sagt åt helvete.
Jag kan inte säga att gjorde mitt bästa för det gjorde jag ju inte även om jag ville och försökte så blev allt fel.
Jag har bytt kost för att kunna vara frisk för att kunna göra mitt bästa och ha bättre närvaro på träningarn efterssom socker har tagit bort mitt imunförsvar.
Jag har stretchat nu minst 4 ggr i veckan i två veckor nu, men framöver kommer jag stretcha minst en gång per dag sex gånger i veckan för att bli vig som en jag vet inte vad.
Känns som att jag inte kan göra mycket mer nu, jag är så besviken på mig själv just nu.

jag måste hitta en dold talang och det är fort, alltså jag kan ju äta sjukt mycket och jag rapar minst fem gånger per dag, men allvarligt det känns inte direkt som en talang. fladdra med näsborrarna känns för vanligt. Men jag måste hitta en dold talang så det känns lite bättre.

tack och hej från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0