vi kan nog allt vara lite odrägliga ibland

amanda och jag tvingade thom, tomas och hampus hämta oss med sina bilar för att cruisa runt lite. Vi poppa markolioo på högsta volym dock uppskattades det inte av thom, för det var hans bil vi åkte med.
Sen drog vi till plantagen för hampus ville stajla med sin bil med tomas.
sen hoppa alla in i hampus bil och låste dörrarna.....dock var jag utanför dörrarna.....ute i regnet.....all by myself.
Men inte ville jag stå och bulta och skrika dessperat "släpp in mig buuuuhuuuu jag är en pussy blaaaa blaaa blaaa"
nej sånt gör inte jag, så jag kolla om thoms bil var öppen...det var den inte...
men det hindrade inte mig heller! Jag hitta en cykel och cykla runt lite för mig själv på parkeringen och styla lite med mina cykeltrix som tex tvärbromsa! wwöööööhoooooo!
Sen tröttna jag så jag lämna tillbaka cykeln där jag hitta den för jag är en snäll människa och tog en kundvagn istället som stod ensam. Jag bestämde mig för att öva med att gå med en kundvagn och vicka lite snyggt på rumpan medans jag går med den. Kan faktiskt vara värt och göra det någon gång. Jag menar tänk när jag är en snygg pangbrud i medelålder fast singel då måste jag kunna vicka snyggt med asset när jag är och handlar så grääbbsen vill ha mig! Am I right? Am I right?! jag lämna även kundvagnen där jag hittade den.
fortfarande inte insläppt och hör hur musiken dunkar från hampus bil så jag skriver bajs på hans bil rutor med fingret inte med en penna för så dum är jag inte. Ingen bryr sig eller tänker på stackars josephine i regnet.
så vad gör jag nu?
jo jag går och städar på plantagens parkering.... sen satte jag mig under regnskydd och öva på att spotta så som thom har lärt mig.
Sen tyckte dom att det var dags att hämta upp mig efter sisådär 40 minuter.
jag känner mig så ääääälskaaaaaaaad ibland.
vem kan inte älska den sötnos? om jag kunde så skulle jag ge mig själv en puss på kinden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0