varför får inte jag ragg????

Amanda har en kille som raggar på henne på msn. Amanda rå dissar killen. Men hon får ändå ragg av en kille.
medans hon blir uppraggad på msn (cool kille) så sitter jag och försöker fnysa ut en irriterande snorbuse i min näsa. Den är väldigt irriterande, alla har vart med om hur en snorbuse dinglar och när man andas in och ut så kittlas det. Värt att för en disskusion men någon nån gång, vad man gör när man har en irriterande snorbuse i näsan?
men tillbaka till ämnet... KAN NÅGON RAGGA PÅ MIG!

amanda sa förut till mig när jag var tillsammans med en kille;
"jag förstår inte vad han ser hos dig för det ända du tjatar om är mat... och när du inte tjatar om mat hör man bara rapar ur din mun"

jeeeeesuuuuuus, och hon ska föreställa min bästavän. Shit vilket stöd man får. gulligt.....
var det nödvändigt och säga så liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0