smsroulette

satt i en park med amandahoe cameltoe, hennes syster johanna, emelée och cilla.
vi körde sms roulette.
Cilla har papper med massa sms. Hon läser ett sms som vi måste skriva.
det kan vara allt från "jag saknar dig , kan vi träffas på direkten?" till "hur vet man att man har fått svamp där nere?".
Sedan säger cilla 15 uppifrån eller kansek ett annat antal. Då  bläddrar man till kontakt 15 och man måste skicka till den.
bangar man åker man ut!
Det var jäkligt kul!
jag banga när jag var tvungen och skriva svamp i underlivet till min kära far.
Han skulle aldrig fatta att jag drev utan han skulle kastat sig in i bilen till apoteket....

vill ju inte att min kära far ska köpa och stressa i önödan!

juste! under spelets gång får du inte svara på sms du får tillbaka eller om dom ringer. Du får endast göra det om du åker ut.


 


jag saknar mitt blåa plåster som satt i pannan utan anledning... tror jag ska köpa plåster när jag får pengar så jag kan börja med det igen! japp det ska jag nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0