ska dra hem till min mami!

Nu ska jag hem till min mamma, hon bor ca tjugo minuter ifrån min pappa om man går. Frågan är om jag orkar att gå? Jag kanske borde ta cykeln, men cykel och jag vi klickar inte, vi har inte någon conection alls! tråkigt alltså, för min cykel är väldigt fin önskar att vi hade bättre kontakt men det känns som vi glider ifrån varandra...
Jag vet inte riktigt helller hur man ska klä sig om dagarna och på kvällarna. För min termometer på balkongen visar att det är 40 grader utomhus. Fast det är för min balkong har fetaste sol läget, högst upp och vindstilla. Så då är det kanske mellan 25-30 grader nere på marken. klurigt att behöva tänka så hela tiden....

aja har inte tid för att tänka mer på det, nu måste jag fort hem i från innan en familjemedlem kommer hem och upptäcker att disken är kvar och rummet är stökigt ehehee,

RUN JOREST RUUUUUUN! hahha fattar ni ? en blandning mellan josephine och Forest? Ni vet filmen forest gump? hahahhahahhahhahaha jag fick till den!


tjhingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0