min bästavn har ett solarium i sitt sovrum

det är ingen lögn utan det är sanning, ett av hörnen i sitt rum har hon ett solarium man kan ligga i och har färgen rosa. Det har hennes familj haft länge och vi har nyss solat. Kanske man kan tro att enda anledningen att jag är bästavän med amanda är för att hon har ett solarium i sovrummet och jag solar gratis, men nej så är det inte hon har även moppe, stor säng, snygga kläder och alltid något mumsigt hemma och därför är jag bästavän med henne. hehe skoooooojaaaaa! hon är en fin människa och vi har vart bästavänner sen vi var två och har vart med varan 5 dagar i veckan minst sen vi var två.... ett litet snyft moment där va?
skitsamma jag är brun nu, jag känner mig frääääääsh, aa efter jag hade duschat alltså, för innan jag duscha rann svetten plus att vi hade typ morotsolja på oss och den gegga då kännde jag mig inte fräsh.



 


é vi inte sööööta!
jag saknar min ögonbryn/navel piercing , alltså med ögonbryn/navel mena jag inte en piercing som kallas så för jag har inte naveln i pannan och har inte ett ögonbryn på naveln för den delen. Utan jag hade förut hål i naveln och i ögonbrynet men dom växte igen när jag tävla i DM med predators, sånna saker man får offra helt enkelt för ett lag som är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0