men jag hatar ju det?

jag ska cykla till skolan idag, guuu jag hatar ju och cykla men pappa har köpt en ny cykel till mig så jag vill testa den. Jag har tagit mig till skolan på många sätt vanligast är ju buss & moppe men en gång gick jag till skolan, det var inte kul faktiskt det tog mig en timme & 15 min helt ovärt, det gör jag aldrig om.
jag har inte cyklat på länge....hoppas jag inte kör på någon!

nu är mobilen laddad med ny fräsh nice musik, kasta mig på cykeln nu och ska försöka njuta. När jag ser folk cykla så ser dom så glad och puttinuttiga ut som det inte är det minsta jobbigt, vad är grejen med det? cykla är skit jobbigt egentligen! men idag ska jag också se lycklig och puttinuttig ut så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0