jojustja

jag dricker inte läsk heller för den delen! glömde skriva det, kortfattat jag äter inge onödigt socker. Jag äter endast naturgodis om det inte innehåller socker så det innebär typ cashew och pisatche (stavning) är det enda jag äter typ, popcorn också och chips men inte lika ofta som jag gjorde förut (typ två påsar i veckan hahaha)
Pappa har hjälpt mig med min nya diet hur vi ska lägga upp det. Först ville inte jag äta något med socker i överhuvudtaget, alltså om det skulle vara socker i kyckling så ville jag inte äta det. Men pappa sa att vi ska börja såhär för det är en rejäl förändring och min kropp kommer må mycket bättre och imunförsvaret kommer byggas upp och bli starkare.
Det blir nog nice det hära! eller vadå nog? DET BLIR NICE!

jag har ju gått på diet ett tag, men har slarvat lite eftersoom jag har ätit glass och kunnat tagit ett glas cola på resturang. Men nu är det inge slarv, måste hålla det här stenhårt. Jag tänker inte göra någon besviken och framför allt inte mig själv.

Jag är dock lite besviken på mig själv att jag inte börja kämpa tidigare att jag hela tin tror jag kan ta mig fram henom genvägar, men det kan jag inte. Jag måste ändra mitt sätt och tänka, vilket jag redan har gjort.

kommer dock sakna kebaben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0