jo just ja, det blir en ny josephine nu!

nu jävlar har jag något att verkligen kämpa för och såhär är det bestämt nu;
- stretching sex dagar i veckan, får hjälp av pappa om jag behöver osv
- övning på piruetter, hopp och annat som tillhör cheerdance
- situps och armhävningar på G 6 dagar i veckan.
- ännu hårdare diet för att inte bli sjuk så ofta så det jag inte får äta nu är:
* godis, bakelser, glass
* kaffe, varmchoklad, oboy
* snabbmat som hamburgare, kebab osv

Det kommer bli jäkligt kämpigt men det är det värt.

p.s den jäveln som säger till mig "yeaaah right att du kommer klara det, alla vet att du inte fixar det där" eller "hur många gånger har du inte sagt så, inget kommer hända" den jäveln ska få en rejäl utskällning av mig för om dom inte tror på mig är dom inte värdiga vänner. Jag behöver stöd och peppning ingen jävla självförtroendes sänkare. Jag kan fixa det och det vet för jag har cheerdancen och kämpa för. Jag tar gärna genvägar i mitt liv men det håller inte, man måste KÄMPA. d.s


det har blivit ändringar i lagen såklart vissa har flyttats upp och dom kommer bli saknade men jag har ett gäng fina brudar kvar och nya tjejer kommer in. Det kommer bi nice!

Kommentarer
Postat av: Big B

YOU CAN DO IT PEE!!

2009-06-04 @ 17:11:58
URL: http://lifebybowman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0