jag är nöjd!

jag går ju då i en lättare grupp i matte, för att jag är kass på matte.
När jag gick vanlig matte så sa min lärare (som jag absolut inte kommer överäns med vi bråka alltid) säga, det var tyst i klassrummet och så här såg vårat samtal ut:
Jag: "jag behöver hjälp"
lärare: "du gör såhär bla bla bla bla, räkna ut nu!"
jag: "okej ska bara tänka ut talet"
hon: (tar fram en miniräknare) Nej du ska använda den här, för du är för dålig för att kunna tänka med ditt huvud."

den jäveln...

men i alla fall sen hamna jag på specmatte och här går det galant, jag fattar så fort min nya mattelärare föklarar och jag har gått från att hata matte till att älska den och min nya gosiga lärare sa till mig idag "Josephine du jobbar så himla bra och av alla ettor jag har så ligger du längst fram"

okej matte är ingen tävling, men heeeeeelll yeaaaaaaaaaah! jag ligger först & då anser jag mig som den mest flitiga lilla myran!

så min förra lärare borde borra hål på varsin skinka och pilla runt i såren för att dömma mig som sämst!

MOAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0