fixa naglarna i två timmar och det gick bajs


ser ni mina naglar? inte? nej inte jag heller pisskvalitet alltså!
Detta tog mig två timmar och göra! göra vadå? juste det syns inte på bilden dumma mig.
* först köpte jag vita lösnaglar som är skitkonstig form å det visste jag inte förän jag hade köpt dom
*sen måla jag hälften i en grön nyans fast inte mitt hälften utan diagonal hälften
*sen måla jag andra hälften svart
* sen satte jag på små diamanter längs linjen


två jävla timmar tog det och jag vill bara knäcka av varenda nagel för jag känner mig instängd med lösnaglar....
men vad gör det om hundra år, jag går väl ha dom ett tag till.
fyfan vad irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0