svett like it's hot

här sitter jag kvart i tolv på natten!
ja här sitter jag och svettas.
Lägenheten jag bor i blir otroligt varm och nu är det ca 27 grader här inne plus den varma datorn i mitt knä.
Varför jag inte öppnar balkongen eller något sånt är för att jag inte vågar.

Imorgon är dagen med stort D! Dagen då jag lämnar min isolering och rör mig utanför dess väggar. Då jag får träffa vänner och känna mig nästan helt frisk. Inte nog med det! Jag får även snygga till håret och lägga på lite smink, visst kan jag göra det hemma med , men det är helt onödigt. Inte nog med det, jag kan nu bojkotta min mjukisar och byta ut det till något snyggare och mina strumpor ska bytas ut mot högklackat och datorn byts ut mot 2 sköna brudar, 1 nice middag och 1 fest.


Ska bli riktigt nice och få träffa dom här två imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0