mygginvation men bakad potatis är gott!

dessa mygg! Jag har aldrig sett så mycket mygg i uppsala under hela mitt 17 åriga liv. Det har tydligen blivit en mygg invation (stavning?) i den fjärde största staden aka Uppsala. Hela jag känner mig som ett myggbett, det kliar överallt och på kvällskvisten kan du räkna med ca 20 kamrater runt dig som vill vara dig nära och smaka på ditt blod, det positiva är ju att du inte är ensam!
På onsdag far jag till Dansbandsveckan i Dalarna, skönt att slippa alla mygg tänkte jag!
yeah right!
Nu har myggen försvunnit i uppsala för dom är enligt en tidning påväg till Dalarna. Kul... jätte kul! Kommer aldrig ifrån dom där jävlarna.

jag har en flugsmälla, såndär mygg deoderant som man ska dra på kroppen, och myggljus! vad har du din nolla? juste nu är du inte så kaxig va? myggjävel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0