ovärd fakta och mardrömmar i alla dess slag

Har kollat bak lite i min blogg nu, skrattat åt att jag faktiskt kan vara rolig! Efterssom bloggen underhåller mig själv, kanske är det lite pinsamt att man bloggar med att man vill kunna titta tillbaka och skratta åt sig själv som anledning? Dock känner jag att livet är för kort för att bry sig om vad som är pinsamt eller inte?
Någon gång måste man ju ha en blogg som underhåller en själv right?

Nåväl,
en av mina stora fobier är ju då frisörer! Helt sick, men som sagt det är ju för att det inte spelar någon roll hur jag föklarar eller ber dom göra, dom får alltid för mig att klippa mig som Robert Wells och det har inte hänt en gång, inte två utan det har hänt tre gånger! Så senaste gången jag var hos frissan var nog två år sen. Nu är det min bästa kompis som klipper mig, vilket ibland oroar mig för hon är inte den mest koncentrerande personen när hon klipper. Hon brukar dansa och skratta så hon ramlar ihop medans hon klipper, dock blir jag alltid nöjd! Hon är lite små skum den där människan, det är jag med... kanske därför vi är så bra vänner?

I natt hände då det värsta av allt. Jag drömde att jag vaknade upp med Robert Wells frillan, jag har inget emot snubben och han får köra stenhårt med sin frilla. Den är då absolut inte smickrande på mig. I min kära mardröm kom Robert Wells fram till mig lite random så där och på pekar att min frisyr är den snyggaste han har sett och jag passade sjukt bra i den? scary shit man!


du och jag robban ska nog ikke ha samma frisyr må jag säga! kör hårt med den men kom fan inte i mina drömmar och fixa så jag har den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0