mycket uppdatering,

jag har absolut ingenting att göra idag, nada! Amanda & Linda är på teori lektion för körkort till EU-moppe, dom skämms lite faktiskt efterssom dom tror att dom kommer vara dom ända 92:orna där. Men jag tycker det ska bli feting nice sen att kunna glida omkring bakpå deras moppar i 50.
Amanda hade en 30 moppe förut, men en natt när jag sov hos henne för inte alls länge sen så fick dom inbrott när vi alla låg och sov, dom tog playstation, playstationspel, bilnycklar,hemmanycklar, pengar och självklart amandas moppe. Det var enkelt för dom och ta den efterssom dom tog amandas nycklar också så det var ju bara för dom att starta och köra iväg. Måste säga att det var väldigt obehagligt att veta att folk har vart där medans man sov. Troligen värre för Amandas familj eftersom det var deras hem, fast deras hem är som mitt andra hem. I alla fall tillbaka till ämnet.
Nu ska amanda få en ny moppe, men en EU så då tar hon kör kort.
Grejen är vad fan ska jag göra?!
oh herre guuu.... Bloggen blir drabbad idag puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0