duschen kallar ja och folk bryr sig verkligen ...tsss..

Igår var amanda & Linda hos mig. Två av min närmsta kompisar, ah som vanligt så köpte vi tjockt med godis och sånt där tjaffs.
Sen körde vi klädpoker bara för att glatta upp stämningen lite, linda suger på poker alltså på riktigt hon gör det! Hur kul som helst hahahahaha.....
....haha.

ah webcam är ett måste! Linda berätta att vi har ett hjärta bakom våra namn på sin kontaktlista. Det tycker jag var gulligt, skämdes då dock lite över att amanda heter amanda stjärten och linda heter linda pussyn på min mobil. Ehe. vad ska man göra liksom?


Nu är det duschen som kallar, ciao!

mmmhmmm, nyvaken i min pappas gamla simpson tröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0