damn you people

Pappa & Micce skrämmer mig att jag har svinsjukan. Mamma vill ta mig till vårdcentralen hon tror nog också att jag har svinsjukan men vill väl inte säga det.
Emelie har slutat sova med huvudet åt mitt håll (våra sängar står som ett L så sover vi med huvuderna mot varandr typ) så nu sniffar jag tårbira på nätterna bara för hon inte vill bli sjuk.
Jag får inte gå ut, pappa tycker att jag ska vara isolerad ett tag. Så emelie fick gå till affären och hyra harry potter till mig, sen när hon kommer hem så har hon köpt chips till sig själv för mina pengar.... köpte hon chips till mig? nej.
damn you emelie the poo, förkylning och tjat om svinsjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0