alltså det här med räddslor, kanske dags att övervinna dom snart.

jag har tre stora räddlsor, hur övervinner man dom? det var mitt mål denna sommar, tror dock att jag inte kommer lyckas.

Mörkret - skrämmer mig som fan. Det är nog en vanlig räddsla också. Man ser inget och man tappar lite kontroll och det känns som någong är bakom en, framför en eller ja överallt. jag har vart mörkrädd så länge jag kan minnas.
Hur blir man av med den liksom?

Hästar - dom är vackra på avstånd, men när dom börjar närma sig och dom är tio meter nära så börjar tårarna rinna, jag kan inte hindra dom och jag vågar inte röra mig och när jag sedan känner att mina fötter börja röra sig så hänger jag inte alls med. Fötterna bara går och helt plötsligt står jag bakom något så jag kan gömma mig ifall hästen attackerar. Mina fötter är jävligt smarta.
Jag lyckades klappa en sån där liten häst som typ upp till midjan. Men det var efter en jävla massa peptalk, sen gav hästen mig mordblickar och d räckte det för mig.

Vatten - bara titta på det ger mig gåshud. Speciellt i ett vattenglas... huah! hehe skoja. Nej men hav och sjöar skrämmer mig enormt, det är då jag får gås hud. Nu har jag börjat kunna doppa mig lite i en sjö och gått ut i långgruntvatten till låren. Men that's it! i år var första gången på två år då jag vågade mig ut i vattnet. men fy satan vad otäckt det är.


men jag är då rätt cool ändå!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

*Svar:* Det finns fortf kvar om du är intresserad! :)

2009-07-12 @ 19:37:04
URL: http://makeitshakeit.blogg.se/
Postat av: Sara

Är det Emelies "Linné-affro" du har snott? :O ;)

2009-07-13 @ 15:11:50
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Christel

Då är vi två! Jag är också rädd för vattnet, kanske dags för mig att sluta kolla på filmer som "hajen, anaconda osv?" HJÄLP!:D

2009-07-20 @ 16:43:34
URL: http://crystalinfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0