Motto alla bör följa!

jag har motto i mitt liv, inte bara ett utan fler. Jag kan inte få nog av dom och skapar egna som jag känner passar mig. Varför bara ha et när man kan ha fler, jag tänkte dela med mig av mina favoriter:

"Hakuna Matata" enkelt och helt underbart!
"Livet är för kort för att skämmas" ett av mina egna som jag byggde upp när jag upptäckte att jag ofta skämmer ut mig och sen så vill jag bara gömma mig i dagar kanske veckor, sen kom jag på att varför ska man skämmas? Nån gång måste man väl halka på löv andra dan med nya klassen, råka snora när man är förkyld och prata eller spotta nån i ansiktet när man pratar oavsett hur snygg han är! Hur som helst jag föredrar att skratta med dom andra åt mig själv.
"Idioten kommer alltid slå till och Idioten gör det slår den dom mest utmärkta slagen och då har du rätt till en fika paus" också påkommet av mig själv, jag vet inte hur jag ska föklara det, ni får tolka det hur ni vill men jag tycker det är störtskönt!

det nästan viktigaste av allt (för mig) är:
"Du lever bara en gång" och ni anar inte hur mycket jag har vågat göra med det här mottot i tankarna. Det peppar mig till allt!

jag får inte nog av motton!


random bild på mig själv.. random redigerad av mig själv...random tagen efter vart uppe hela natten och nu var klockan halv sex på morgonen av mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0