staden baden taden

Efter skolan skulle jag, min lata vän amanda, min manliga vän hanna dra en stan. Bussen kom, den var full, den körde förbi. Jag rösta på att gå, jag blev nedröstad.  Så vi tar bussen... en hållplats... sen hoppar vi av för vi såg våra polers som gick istället för buss. Väl nere på stan var jag och hanna hungriga det blev donken för hela månadsslanten av det jag hade kvar vilket var 50 spänn. Det blev pommes tävling och en hel del rapar. Amanda och Robin hjälpte till att käka.

jag tror hanna är nog den segaste människan i världen på att köpa bh:ar eller neej amanda är nog det... dom är nnog rätt lika.

Tack för en härlig stadstur hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0