shoppingtur med arash :)

klockan var halv fem jag och arash slänger oss på amandas moppe och kör ner mot stan, ni förstår jag är en sån bästavän som alltid ställer upp. Jag skjussar min lilla söta iranie bästis till hans affär där han älskar att shoppa. Eller jaa om nån shoppar åt han och det just vad jag gör, en sann bästavän kör hela vägen ner på stan stressad som en galning som ska med bussen och har kryckor och handlar åt grabben. Det gick, det blev lyckat. Klockan gick fort...för fort. Ska vara hemma hos moster om en halvtimme, jag är ful...helvet jag har inte hunnit snygga till mig. Okej jag är inte ful jag erkänner jag är så fucking snygg om man får ta i med självförtroendet. Jag kastar i saker i min väska, ropar med min gulliga röst på min gangster hund douglas. Drar ut med han, kastar mig på cykeln till moster marie. Yes jag hann! okej jag kom 10 minuter försent men det är så vi gör det i min familj!


en bild på min käre vän, som jag har fixat yaaman jag vet vad ni tänker, tänk om jag var så ball som josephine. Ja gott folk tänk er det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0