nu när jag ändå har ont i röven...

.. och väckte säkert amanda när jag tappa mobilen i golvet, satan!, vill jag berätta om min värsta busstur till skolan någonsin!!!


Allt började med en gosig morgon och amanda var sjuk från skolan så jag var lite smådeppig. Jag går ner till bussen och kollar mot min busshållplats och där står minst 30 UNGAR! och dom som känner mig vet att jag har lite svårt när det är för mycket barn omkring mig. Så jag tar ett djupt andetag och bestämmer mig att jag inte ska lakka satan på dessa oskyldiga snoriga barn. Jag ställer mig en bit ifrån men barnen börjar snabbt omringa mig, skrikandes och snorandes och tjatar minst 100 gånger var, vilket blir 3000 gånger sammanlagt om när bussen ska komma. Jag ville bara skrika åt dom, jag gjorde det inte, jag behärskade mig. Anyway bussen kommer, ungarna börja hoppa, jag häll på att bli yr av allt hoppande. När jag väl ska kliva på bussen ja då kan man inte låta en ensam person kliva på först nejnej 30 ungar ska gå på före mig. så jag fick köa i tre år... väl på bussen hör jag skrik, ser att min busshållplats som jag ska av på närmar sig, jag blir lycklig, jag trycker på stopp och... BUSSJÄVELN SKITER I ATT STANNA! så jag fick traska i tio minuter stressad som sjutton. Jag åker aldrig mera buss utan dig amanda HÖR DU DET?!



ser du hur det går när du lämnar mig sådär?! fyyy!
var vänlig att respektera den gamla bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0