Lär dig förstå josephine

som vissa vet så har jag mitt egna språk, inte med flit mina ord bara kommer. Så när ni nån gång för ett samtal med mig så kan ni förstå mig. Här kommer ord och tänk inte "undrar var hon har fått dom orden ifrån" för det vet ja inte dom ploppar ut bara från min högintligenta hjärna:

Taggaluri - Det betyder nu drar vi.
Lakkar satan - Det betyder jag blir så arg
Bullesnack - ett annat ord för bullshit
catcha - som det låter fånga fast jag lägger till ett a
gukimuck - ett ord som inte jag har skapat men som sägs i min familj på mammas sida. Gukimuck står för det mesta såsiga saker som sås, dipp osv. Så i min familj säger vi inte skicka mig såsen vi sägr skicka gukimucken.





Kommentarer
Postat av: amanda bärneskär

BULLESNACK! hahahaha!

2008-10-11 @ 14:25:28
URL: http://amanndow.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0