jag tänkte bjuda på ....

jag tänkte bjuda på mina olika sidor :) vadå ha tråkigt? du kan va ha tråkigt!

Det var bal i nian, min syrra hade snyggat till mig (hon går stylist). Jag blev balens drottning och skolans pangbrud. Den kvällen var det ett groft hello till mitt självförtroende.

jag sitter där bakom och drar en wannabe odjuret i skönheten och odjuret pose med en norrman i knät. Jag är på festival (storsjöyran). Jag var äcklig, ingen dush på dar här inte. Ena ölen efter den andra i handen. Don't blame me for my look that day blame the norrmän som gav en kung till en gud dvs mig!


och såhär gott folk kan en vanlig josephine se ut en vanlig dag. Det är nog här jag trivs bäst med mig själv. Jag är inte prinsess vacker som på balen, för det ska man bara vara vissa tillfällen annars blir det ingen effekt. Jag ser inte ut som ett monster goes a la fjortis utan dusch i ett par dagar. Nej här jag bara josephine :)


Kommentarer
Postat av: amanda

"fan heller att vi ska duscha, sånt gör ingen!" hahah

2008-10-12 @ 20:02:17
URL: http://omamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0