du kan sitta ensam

Som vanligt går matten åt helvete, men inte sjunker humöret. Nejnej Jag och Amanda skrattar så vi gråter och dreglar..ja du läste rätt. Livet känns bra och så hör jag en röst "nu orkar jag inte med er mer! Någon av er måste flytta!". Amanda och jag drar till små valpögon och skrattar lite oskyldigt. Rösten fortsätter (som kommer från min matte lärare om ni inte hängde med det) "josephine kom och sätt dig här!" och pekar på en ensam plats. Helt jävla lonely. Jag hatar att sitta ensam, men hon fortsätter tjata. Inte jobbar jag bättre för jag sitter lonely med utsikt mot en vägg! Nej tvärtom då sover jag istället. Om du tycker det är så rånajs att sitta ensam och stirra in i en tråkig vägg så kan DU SITTA ENSAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0