at school I har fortfarande endless fight with my lärare

JAG BLIR GALEN! okej visst jag är inte megaduktig på min kära mattelektioner, jag sitter inte tyst som en tråkig mu, men det beror på att jag inte fattar nånting trots att jag fått lättare bok. fyfasiken för matte! Detta leder till att jag pratar, och andra pratar med mig. Sen hör man "nu får ni vara tysta där borta jag blir galen" sen kommer tunga steg och så ser jag hur hon tar en stol sätter sig mittemot mig och skäller ut mig läääääänge. Jag menar det var ju inte bara jag.

jag "varför skäller du bara ut mig när det vara andra också?"
lärare "för att jag gör det, okej jag kan väl titta lite på andra också" *så tittar hon på dom och fortsätter skälla på mig*


VAD ÄR DET HÄR?! GAAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0