amen tja ba!

Jag har ju då inte haft tillgång att skriva för jag har liksom vart ledig från skolan och drog till hälsingland sju imorse och hälsa på min mamma som är på semester, jag har haft det soft som fan. Det var mysigt att träffa mamma igen jag har inte sett henne på två eller tre månader tror jag.

Så vad har jag gjort under dan förutom myst med min mor?

jo jag har solat solarium, men det lär ju vara något fuckat med det. Jag är hur blek som helst på sidorna, lite brunframsidan brunare ryggen, röd i fejjan och skit brun på rumpan. Amen nice då, nu vet jag att min rumpa har lättast för att bli brun....kul....nu kommer man säkert bli kallad för brown but och folk kommer tro att jag har smutsig rumpa om dom inte fått höra hela historian...ajsicken!!

jag har badat i en varmpool, kört gris (ni vet bolleken) med mamma och syrran. Jag satsade att kasta bollen i skallen på dom, det blir liksom svårast att fånga den då.

Det har vart mycket skratt under dagen! jag älskart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0