You're the closest to heaven that I'll ever be

Jag är trött, men vill inte gå och sova. Så jag satte mig på balkongen. Jag tänkte på mig och min storasyster. Hur glad jag är över att ha henne i mitt liv och allt vi gått igenom. Att jag har en person som förstår mig, för hon har gått igenom samma sak, både positiva saker och negativa. Hon är även min bästavän, en som jag alltid kan prata med. Hon ser så fort något är fel. Jag behöver inte säga någonting, hon håller om mig och stannar med mig tills allt går över. Hon ger mig trygghet, hon ger mig glädje och livskraft. Jag är så lyckligt lottad över att ha henne i mitt liv. Jag kände verkligen hur starkt jag älskar henne och då började jag gråta. japp det låter mesigt, men jag började gråta. Jag grät för jag älskar henne så mycket och för att jag saknar henne. Hon är i Frankrike och jag behöver henne, jag behöver att få skratta och prata och att hon alltid finns vid mig.  Jag kom på alla dumma saker jag sagt och det dumma händelser jag gjort, saker som sårat henne och jag har aldrig menat dom. Det är sånt jag bara säger och gör, men som sårar. Men så är det väl med alla syskon? man bråkar och ångrar sig. I alla fall, medans jag satt på balkongen bestämde jag mig. Jag ska tatuera hennes namn. Jag vet inte vart än, men jag ska tatuera in det.
Om två dagar är du hemma, du anar inte vad jag längtar!

What you feel is what you are
And what you are is beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0