Släkten är bäst!


Ja gott folk, Idag åkte jag och mina två underbara vänner Amanda och Linda ut på landet. Klockan två skulle nämligen en del av mina släktingar på pappas sida komma ut och vi skulel fira att jag har gått ut nian. Nej jag har inte glömt, min underbara Farmor fyllde år då också så vi firade oss båda på olika sätt. tack för alla fina presenter!
Detta fick jag:
* halsband och örhängen från pilgrim - Farbror Stefan och hans flickvän Annika
* halsband från guldfynd - Faster Cilla
* Pengar sammanlagt 1000 kr - Farmor, Faster Eva & kusin Anna, Kusin Jenny m. Familj
* Cesars hundviskarens bok ( ni vet han på tv4+) - StyvMamma Mia och Lillebor Louis
* 2500kr - Pappa

P.S jag håller på att spara pengar till en hund, det kan föklara en del (: 

Åh, jag bara älskar min fantastiska släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0