sköna slappar dag!

Jag var nyss nere på ica iklädd i pappas mjukisbyxor (alldeles för stora!), vitt linne och en grå trekvarts tröja. Mjuka sköna kläder och håret i en boll mitt på huvudet och gårdagens smink som inte jag fick bort helt, ahh! sköna slappar dag! Jag köpte pasta med ost och skinksås, 8 minuter i mikron sen är lunchen servead. Jag unnade mig själv en tidning, efter en lång stunds letande ser jag en liten rubrik på solos framsida där det står "aldrig mer en dålig hårdag" ohyes! Jag är så trött på mitt hår, det blir aldrig som jag vill. Så det var det som avgjorde det hela. Nu ska jag vänta på ett pling från mikron och äta min mat med musik från goo goo dolls. När det är uppätet ska jag bosätta mig på balkongen med Solo och Cesars bok. Vem sa att söndagar är sämst? den är ju en Sjukt skön dag!

Better days - goo goo dolls!
Härlig skön låt! Eftersom greys anatomy är min favorit serie så blev jag glad när jag fann den här på youtube, lalalalaaa underbara dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0