ohno! mobilen..don't leave me!

Mina knappar på vänstersida av min mobil där vid walkman knappen alltså har nu ramlat av. Det finns inga knappar där överhuvudtaget. Först rasa allt utom walkmanknappen, så jag tänkte dags att lämna in mobilen för nu sitter walkman knappen löst. Så jag fikade med Nickan föst och sen skulle jag lämna in mobilen. Under fikat går knappen av och jag tänkte no big deal den ska lämnas in. En timme senare lämnar jag in den och då säger hon som jobbar där "Om knappen hade sutit kvar och var lös hade det gått på garantin, men nu när inga knappar är där tror inte jag att det gör det tyvärr" vänta nu.. WHAT! Så tack vare min försäkring behöver jag bara betala 500 kr för att försäkra den annars hade det kostat 1000kr, vilket en hel av min mobil gör nu för den är på rea, aja hellre 500 är 1000 liksom och sen så stod mamma och jag och dissuktera och hon sa att hon kan betala. Det var sorgligt att lämna den mobil jag hatat så länge för jag är så trött på den, det var det verkligen för nu känns mitt liv tomt och jag inser nu hur snygg och bra min mobil är!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0