midsommar och väntan på bussen!

Midsommar spenderade jag i öregrund med min bästavän! efter som jag inte pallar skriva längsta inlägget så blir det punkter.
- trevligt, lite kallt, men ändå trevligt
- träffade  trevligt folk!
- snygga jävel!
- kännde behov av tuggummi, fick ett, behovet försvann. Kännde mig räddad tack!
- tappade bort amanda x antal gånger
- stod i toalett kö en jävligt lång stund.. snusk toaletter ush!
- gick till bussen 1 och en halv timme innan den skulle komma
- amanda somnade i gräset, vilket jag också ville. Var dock tvungen att hålla vakt.
- kalsong man ropar godnatt och hoppar in och sov i en bil. sa godnatt tillbaka och surade över att han fick sova i en varm skön bil med täcke och jag satt i gräset och frös.
- kom inte på första bussen
- kämpade som idioter för att komma på andra bussen. Min väskade fastnade mellan folk, slet som en galning för att få den. Lyckades efter en stunds slitande.
- bestämde mig att absolut inte somna på bussen...jag somnade. fan!
- kom hem sent, eller ska jag säga tidigt? tack amandas mamma för skjutsen hem
- låg i sängen och åt godis tills jag somnade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0