Jag skrattar, Hon kvävs och skrattar..

Efter jobbet gick jag ner på stan med Nickan och vi köpte en glass på McDonalds, den där nya smaken ahlgrens blev det. Jag har tvivlat mycket på den glassen eftersom jag bara hört negativa saker, men den slank ner och mina smaklöar var nöjda. Åhjaja vad jag har skrattat, ett tag trodde jag skulle kvävas av skratt. Hur jag och Nickan hoppade mellan samtal var helt galet! Ja fast jag kände mig elak igen, Nickan fick något i halsen när hon skratta och hon kunde inte andas och jag skrattade så mycket att jag inte kunde hjälpa henne så jag garva och såg på när hon försökte hosta upp allt samtidigt som hon skratta. "Hej vill du bli vän med mig, jag kan inte alltid rädda livet på dig för jag kanske skrattar medans du kvävs okej?". Det gick bra i alla fall tur nog!


Såhär snygga är vi, klockan är nog runt tre på natten skulle jag tippa på. Det är min föklaring till varför jag har "kolla in fågeln minen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0