Hejdå Högstadiet och min kära klass!


Jag känner mig inte redo! Ska vi inte alla gå ett år till då?
Japp nu säger man hejdå till högstadiet och dags för att bege sig till gymnasiet. Jag hade panik när jag skulle välja men nu blir det dansklass och det känns jädrans bra! Det ska bli så himla kul! Jag har planerat min framtid, hey det är alltid bra att vara förberedd?
* Plugga på i gymnasiet och gå klart där
* Aupär i USA ett tag
* Bartender utbildning på mallorca
* Hem till Sverige för att utbilda mig inom psykologi och jobba med ungdomar som har det svårt. (man kanske inte behöver psykologi utbildning till det men jag är super intresserad av psykologi!)
* Åka till Afrika och jobba med Hiv smittade barn
* Tillbaka till sverige fortsätta jobba med ungdomar 

Jag ser det inte som fasta planer, men iaf något jag skulle vilja göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0