Härliga morgon

Åh, jag hade en sån underbar morgon. Jag kom i säng klockan tre igår natt, och jag hade glömt att stänga av larmet på min mobil  så den började pipa klockan åtta. Med det stora léendet på läpparna och det pigga ögonen så stängde jag av den. Jag beslöt mig för att somna om. En timme senare vaknar jag att det dundrar musik, låter som någon har satt på stereon på högsta volym i rummet. Det är nära på vibbrerande väggar. Med mitt glatta humör ålar jag mig ur sängen, öppnar dörren och tänker hur härligt det är med rock musik nio på morgonen och sjunger glatt "viiiilll duuuuu säääänkaaaa muuuusssiiiiiikeeeen taaack!"

tror ni förstår att jag inte alls var på bra humör och jag var inte glad och jag sjöng absolut inte jag skrek för full hals "sääääääääääänk"..... härliga mysiga morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0