Egoist? javisst!

Jag klarar inte när en nära vän skaffar pojkvän, hur gulliga dom än är! Men det innebär att jag måste dela med mig av min vän, min bästavän! Det går inte, det är fel. okej det är inte fel. Jag försöker få bort det där. Men det är svårt, då måste jag ju släppa taget om henne. Nu är det dags för mig att göra det. Ush vad jobbigt! Men han är en jättebra kille, luuuuuugn josephine! Snart kommer bontana fram, det vill vi inte även fast hon är cool (för dom som inte hänger med..bontana är mitt ego!). Nu är det dags att börja dela med sig. Lycka till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack så mycket! :)

2008-06-13 @ 10:01:48
URL: http://mordisk.blogg.se/
Postat av: Moster

Haha, jag förstår Bontana mycket väl, och tycker hon ska njuta av att vara singel. Bontana kommer att få en mycket roligare sommar som singel och fri som fågeln, än bunden till någon kille som hon ska sitta och uggla med om kvällarna.



Själv hade jag pojkvän under de alla bästa tonåren, och fy farao vad mycket kul jag gick miste om. De andra kompisarna åkte på festivaler och hade fester, medan jag och min kille hyrde filmer och käkade chips och blev slöa och feta och understimulerade.



(Ok, jag ljuger lite och överdriver lite, men bara lite. För visst var det underbart att vara kär.)

2008-06-13 @ 12:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0