Crocodiledunjossan


Imorgon börjar sommarjobbet, jag är inte alls nervös, hallå?! jag är crocodiledunjossan och bontana!
Jaja, Nog om mitt ego och nog om "modigajossan". Jag sökte sommarjobb på ett ålderdomshem, dels för att jag gillar äldre människor (trevliga). Jag tycker dom är hur gulliga som helst. Jag kommer inte överäns med barn trots det kom det i mitt andra handsval. Japp lie nervös är jag, men det ska nog gå fint!

Frågor till mig själv:

Lever krokodilen?
Ja det gör den

Var det den enda krokodilen?
Nej, det var en krokodilfarm i Gambia, det är ca 100 lösa krokodiler du går omkring med. Tror ni mig inte? åk dit själva det är en häftig upplevelse

Gick du bara fram modig som du är och klappa den?
NOWAY! En snäll afrikan som jobbade där fick ta tag i mig och slöpa mig dit efter alla i min familj hade klappat den och ändå har jag klappat den en gång tidigare.

Eftersom du skriver om både ålderdomshem och krokodiler ser du någon likehet dom emellan?
Nej, det gör jag inte, dom kom bara in på samma inlägg.

Kommentarer
Postat av: arash

jossa klappa en krocodil :O det va fan hörru

2008-06-16 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0