bjuder på mig själv;

Nu drar jag lite sanningar om mig själv:

1) Jag har döpt mitt ego, det gjorde jag i Afrika efter en jobbig, men spännande dag. Jag döpte mitt ego till Bontana (fråga inte varför) men hon är jättecool och kan allt.

2) Jag har svårt att få tjejkompisar, men lättare att få killkompisar och så har det vart sen jag var liten.

3) Jag är rädd för det mesta, som tex: mörker, hästar, vatten, clowner, misslyckas och döden

4) Jag älskar att dansa fruktansvärt mycket. Jag har dock svårt att dansa när folk ser mig, men när jag ensam hemma och stereon går på då släpper jag loss.

5) Jag är jättebarnslig. Jag är sjukt kär i barnfilmer som är animerade och tycker fortfarande att rulla ner för en backe eller springa i orörd snö eller till och med slå över till disney channel och kolla på brandy och herr morris.

6) Jag bor jättetrångt. Vi bor hela min familj på fem personer i en tvåa och det är inte för att vi itne har råd med större, det är för att för tre år sen kom nya familemedlemmar hit, styvmamma mia och styvlillebror louis och sen dess har vi bott såhär och jag älskar det! jag trivs jätte bra!

7) Jag har lärt mig att acceptera mitt liv som det är och ta dagen som den kommer och jag älskar mitt liv sjukt mycket! Jag tycker det är helt underbart.  Även om jag någon gång grinar och tycker allt är piss.

8) Jag älskar verkligen älskar att äta mat, jag hatar att laga den, men äta den det är ljuvligt! Prova på nya maträtter och upptäcka fler favorit rätter!

9) Om jag ska ha barn vill jag adoptera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0