Äta onyttigt och skratta när pappa slår i huvudet


Jag sprang ner sista minuten till Ica för att köpa choklad och upptäcka att choklad är en oupptäckt medecin mot mensvärk. Tyvärr har jag inte upptäckt något ännu. Medans pappa flinade åt mig och kallar mig sockerberoende godisråtta och vräckte i sig chips och ostbågar åt jag på min choklad. När jag påpekar att han inte är bättre själv och syftar på chipsen och ostbågarna kan han inget annat än att hålla med. Nyss slog han i huvet när han skulle bädda, jag var tvungen att skratta, jag är elak förlåt! Pappa förstår dock min humor och skrattar med.

Nej nu ska jag ta och sova så jag är pigg på jobbet imorgon, jag börjar nu om 10 timmar och 40 minuter. Hey I need my sleep!  Godnatt folket! Lyssna och njut:

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh nån har checkat min blogg? haha driver.. låten är G R Y M !

2008-06-17 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0