storsjöyran eller systemkamera?

Here's the thing.. Antingen ska jag åka till storsjöyran , festivalen ni vet, för det är så grymt bra artister där! Men här den lilla haken: Jag får bara åka dit med min syrra och hennes kompis och dom är lite till och från vad dom vill göra, vill inte dom blir det inget. Allt ska bestämas ikväll eller imorgon. Om vi inte åker tänkte jag köpa en riktigt bra systemkamera så jag kommer ite deppa ihop för det. Ja det vill säga en riktigt bra nedsänktpris systemkamera. yeaaah!
this       or        that?

OBS! systemkameran är bara någon bild jag tog från google ingen jag tittat ut.

Kommentarer
Postat av: amanda

SÅ BLEV DET YRAAAN!;D

2008-07-26 @ 16:00:18
URL: http://omamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0