sällskapssjuk!

Efter ringt och stört min bästavän men gav upp att starta långa samtal pg hon inte var hemma och jag vill inte ge pappa dyr räkning, ringt syster för att hon skulle kolla på kingdom of heaven med mig dock kunde inte, jag har tvingat Douglas vara med mig och myst med han och jag har kommit på mig själv pinsamt nog mumlat för mig själv. Ja jag behöver sällskap, jag är beroende av det. I flera timmars väntan kom min lillebror Louis hem och med har han två kompisar jag bryrmig inte om dom är tre och fem år yngre. Huvudsaken är att jag har någon att prata med! wawaweeewa!
och bad josephine som gick till affären för att köpa frukt och osaltade nötter men istället köpte cheeseballs!

puuuh, det var nära att jag höll på att bli galen där ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0