Nattinatti, sista dan imorgon!

Nej nu gott folk ska jag sova. Imorgon blir det upp och jobba sista dagen sen blire sommarlov. Jag tänkte ta med en tårta och bjuda alla på. Jag kommer verkligen sakna dom äldre som bor där och den goa personalen. Ohshit! nu börjar jag nästan böla, skärp dig josephine förfan! oj tänk om jag börjar gråta imorgon på jobbet, fyfan vad pinsamt! iiiih! vad ska jag göra då?! Jag kommer få nynna på "oboy" med han den där peppe. Om jag inte börjar böla då... åååååh! ge mig ett helg jobb, jag vill inte lämna. Jag kommer gråta säkert när jag får allas omdömen dom har redan berättat lite och röd om kinderna blev man då. Man blev lite rörd. Nej Josephine, inge gråtandes du är hård och fyrkantig, en tuff tiger GRRRR!


vem försöker jag lura? jag är så mjuk och rund som man kan bli...dessutom som en liten kattunge också...


Josephine

eller....

Josephine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0