jag är lycklig singel

Vem har startat trenden med att om man inte har pojkvän/flickvän så är man olycklig? töntigt.. Jag är lycklig singel
men alltså, eheh ni får ju höra av er om ni känner er ensama, inte för att jag gör det liksom. Jag bryr mig väl inte att mina bästavänner har pojkvänner som är bästavänner och dom går och dubbeldejtar och när jag är med så är jag femtehjulet. Och jag alltid får höra deras puttinutt historier, så man nästan spyr. inte för jag känner mig ensam och att jag behöver någon eller så....

Kommentarer
Postat av: annie

absolut självklart att man kan vara lycklig-singel! =)

inte så lätt att hitta han med stort "h" alltid heller :P

2008-07-25 @ 00:53:59
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/
Postat av: Emma

hmm, jadu...varför ska man vara olycklig för? när man är singel kan man leva livet o slippa anpassa sig till någon annan...men kan va mysigt med kille med men manska inte hänga läpp. de kommer helt enkelt. :)



kram emma

2008-07-25 @ 01:10:56
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0