I need to sleep!

japp, vaknade kvart över sju idag pga att jag glömde stänga av mitt larm. Självklart blev jag kissnödig och smyger förbi rummet där Clapton sover. Medans jag ska smyga tillbaka ser jag hur en litenhårboll tittar på mig. ohno! inget somna om här inte, ut med hunden med systern som sällskap. Nu tittar jag på So you think you can dance och väntar på att klockan ska ticka så jag kan leka med amanda.

Hmpf, imorgon är det tisdag..Det är min hemma dag..Jag undrar om jag ska ta hit amanda så hon kan hjälpa mig med Clapton. Hon gillar ju hundar jättemycket och hundar tycker om henne jättemycket! Då kan jag få ta det lugnt medans hon torkar kiss från golvet?! yeeeeah, bra tänkt josephine!

okej noway hon kommer gå med på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0