Clapton, dags att bli rumsren?

Jag och bigsis' är nu hundvakt åt mammas hund Clapton medas hon är bortrest. Det är mysigt när han sover, det är faktiskt riktigt gulligt. Det possitiva är att han vaknar klockan åtta tackar gud för att han inte vaknar klockan sex. Det börjar dock bli lite jobbigt att gå på kiss&bajs searching i lägenheten.

Suveräna är att vi har toppen filmer nu och jag och syrran drogar alla filmer. Jag ska sen skriva litet inlägg om några filmer vi har sett och filmer tillhör faktiskt till ett av mina stora intressen.

Nu är den stora frågan, senare i veckan ska jag lyxa till det lite när jag ska kika på film. Men med vad? Donken mat, subways goda mackor eller en ben&jerrys glass? Alla tre är sjukt gott. Jag är ett stort onyttigt fan till dom alla. Gaaaah! beslutsångest!


Clapton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0