"bra killen, kissar så duktigt!"

Ja, jag vet man ska belöna små valpar när dom kissar ute istället för inne, men seriöst är det bara jag som känner mig megatöntig när folk går förbi och jag står och klappar clapton lite fint och säger "Duktig kille, vad duktig du är sommkissar ute". Liksom det känns lite konstigt.. hahhaha tänk vad roligt om man fick beröm av sin förälder eftr man hade kissat, hahah snacka chocktillstånd om man kom ut från toaletten och ens pappa hoppar fram och klappar en på huvudet och säger "bra josephine, kissade du ordentligt nu? jaha det gjorde du. Jag är så stolt över dig. Duktig flicka!"


Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA sköööön ;D

2008-07-09 @ 14:04:01
URL: http://omemelie.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:55:54
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0