beslutsångest?!


ush vad jobbigt det är, det hära med att välja skolor! Jag har redan valt, jag går på bolandsskolan i dansklass, men jag blir bara mer och mer frestad av andra skolor och det känns mer och mer som jag hamnat fel. Just nu vill jag gärna gå på jensen och läsa ekonomi. Jag vill starta eget företag. Jag har skapat min fina lilla tioårs plan, jag vet inte vilken skola som hjälper mig mest till att lyckas med den lilla tio års planen. Det kommer bara mer och mer linjer och skolor jag vill gå på.

Jensen - Ekonomi
Bolandskolan- Estetisk dans
GUC - Fotografisk bild
Fyrisskolan - Kriminalteknik

gaaaaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

komsikomsi till la fyrisskola!

nytt fräscht o brabra!;D

2008-08-24 @ 13:02:50
URL: http://omamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0