asså sommarn 08 ba!

Sammanfattning sommaren 2008

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut?
ohja, inte varje dag man ser 40+are dra igång med dirtydancing

- Dog någon som stod dig nära?
nejru!

- Vilka länder besökte du?
det var ju då sverige och sen träffa jag lite norrmän så jag besökte ju norge genom att snacka med norrmännen för dom är ju från norge, got it?

- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
kebabtallrik åt folket! allt för lite kebab denna sommar må jag säga!

- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
ja, jag kommer ju minnas yran08 det är ju så va, sen så är det massa datum jag minns, men kommer inte på nu.

- Största misstaget?
kan ju då vara att jag inte köpte mer kebab och att jag hade lite väl lite moey money.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
frisk som fina frisken, sen har ajg slagit i stortån x antal gånger

- Bästa köpet?
det blir ju då min topnotch hund Douglas, En två årig parsonrussel!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Douglas helt klart. Som sagt topnotch! här duger inte biligt skräp utan dyrt ska det vara

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
frågan borde va vad som ikke gjorde mig riktigt glad?!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
jag är en vampyr helt klart!

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
happy happy girl with a happy happy smile

- Vad önskar du att du gjort mer?
sola en stund skulle sitta fint, tagit mer tid åt mig själv, lära känna alla mina personligheter liksom.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
slöat vid tv:n, en väldigt bra vän, men värdelös

- Hur tillbringade du midsommarafton?
ojojoj! öregrund för fulla muggar!

- Favoritprogram på tv?
Ellen show! utan tvekan!

- Bästa boken du läste i sommar?
Harry Potter och halvblods prinsen!

- Största musikaliska upptäckten?
jag kan inte sjunga hur mycket jag än gör det

- Något du önskade och fick?
Douglas och yran

- Något du önskade dig men inte fick?
show me the money!

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
tss, och det förväntar ni att jag ska minnas?

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
blåare himmel?

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
se på luffarn som går där på vägen

- Vad fick dig att må bra?
lovet?

- Vem saknade du?
en hel del ba

- De bästa nya människorna du träffade?
ojoj, ett par stycken där med!

- Sommarens hetaste?
josephine klart!

- Sommarens största kärlek?
dogge

- Sommarens besvikelse?
regn är inte min grej om vi säger så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0